Klachten over je product?

Is er iets niet naar wens? Dan horen wij dat natuurlijk graag. Voor klachten kun je contact opnemen met de klantenservice van kantenklaarhagen.nl. Na indiening van je klacht krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Wij nemen je klacht in behandeling en je krijgt van ons binnen 14 dagen antwoord. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen?

Heb je na het lezen van het bovenstaande nog vragen? Bel of mail ons gerust en wij helpen je graag verder! Tel.: 0344 22 81 03 of [email protected]