Bestelprocedure bij Kantenklaarhagen.nl

In de categorieën hierboven vind je de producten die wij verkopen. Kies een product die je graag wil aanschaffen door op de winkelwagen button te klikken. Wil je meer dan 1 artikel aanschaffen? Klik dan op "Verder winkelen". Is je winkelwagentje naar wens gevuld? Kies dan de gewenste verzendmethode en klik op "afrekenen". Geef nu je naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode. Eventueel kun je een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat bij een volgende aankoop je gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "Volgende", controleer je bestelling en adresgegevens. Je kunt hier ook je bestelling afdrukken. Klik op "Volgende" (om te betalen via iDEAL, PayPal, creditcard) en je bestelling is geplaatst.

Verzendkosten

Bij kantenklaarhagen.nl worden bestellingen boven de EUR 675,00 gratis thuisgeleverd. Is het orderbedrag lager? Dan betaal je EUR 45,00 verzendkosten. Onder de 275,00 heb je nog een lage ordertoeslag van EUR 29,75.

De Waddeneilanden en postcode gebieden 1011, 1012 en 1015-1018 zijn een uitzondering op de regel hierboven. Voor leveringen in deze gebieden zijn wij genoodzaakt om naast de genoemde bezorgkosten die je hierboven kan lezen EUR 80,00 extra in rekening te brengen.

Levertijd

Over het algemeen kunnen alle hagen (die op voorraad) zijn binnen 3-4 werkdagen afgeleverd worden. 

Op een werkdag vóór 13:00 uur besteld, kan de werkdag erna geladen worden en de werkdag dáárna geleverd worden. Bijvoorbeeld: Op maandag voor 13:00 uur besteld kan op woensdag afgeleverd worden. Let op: In het weekend en op maandag wordt er niet geleverd. Op donderdag voor 13:00 uur besteld is dus op dinsdag geleverd.

Je kunt bij je bestelling zelf de gewenste bezorgdatum aangeven. Het kan zijn dat eerst mogelijke datum op de website later is dan de levertijd zoals hierboven beschreven. Dit heeft met name te maken met het feit dat de verwerking van de betaling even kan duren. Betaalt u met IDEAL of VISA dan is het bedrag meestal direct bij ons binnen. Wil je de levering dan eerder hebben dan je kan aangeven op de website? Neem dan a.u.b. even contact met ons op.

De haagbloembakken van hardhout en polyester worden op bestelling geproduceerd. De levertijd is afhankelijk van het seizoen. Kijk voor de actuele levertijd bij de producten.

Wat te doen bij annuleren?

Het annuleren van een bestelling is tot 72 uur voor verzending kostenloos. Annuleer je de bestelling na deze tijd? Dan betaal je 50% van de bestelde goederen en de volledige bezorgkosten. Annuleren na 48 uur voor verzending is niet mogelijk. Indien Kantenklaarhagen.nl reeds een betaling van jou heeft ontvangen, zullen wij de aankoopsom (gedeeltelijk) aan je terugstorten. De gemaakte verzendkosten of afdrachtskosten van Paypal, Visa, Mastercard of andere betaaldiensten zullen hierop in mindering worden gebracht.

Annuleren voor maatwerk producten (dit is het geval als je een afmeting, kleur of enige andere optie kunt kiezen bij jouw bestelling) kan tot maximaal 24 uur na de bestelling. Hierna is je bestelling waarschijnlijk al opgenomen in het productieproces en is annuleren dus niet meer mogelijk.

Retourneren/afkoelperiode

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Na het aanmelden van de retour, heeft u nog 14 dagen om het product aan ons te retourneren.  

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wil je de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen kun je terug sturen naar het op je pakbon vermelde retouradres. Kantenklaarhagen.nl zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan je terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van je bestelling zijn de verzendkosten voor jouw rekening. De aankoopsom van het door jou geretourneerde deel van de bestelling zal aan je worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Let op: Het aankoopbedrag van de artikelen wordt terugbetaald op het rekeningnummer / via de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan je terugbetaald.

LET OP: Jij bent verantwoordelijk voor het product totdat het weer bij ons in het magazijn is. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor een degelijke verpakking van het product. Denk dat met name aan alle kwetsbare producten.

Uitzonderingen bij retourneren

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van: 

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • Producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben; 
  • Levende producten, zoals kant en klaar hagen of sedum;
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken; 
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken.

Meld je retour hier aan

Je complete bestelling of een deel van de bestelling naar ons retourneren? Dat kan! Stuur een mail naar [email protected]

 

De retourstappen zijn als volgt:

  • Je meld je retour aan door je ordernummer en mailadres in te vullen.
  • Kies de artikelen die je wilt retourneren en vul de reden in, eventueel aanvullend met foto's.
  • Wij controleren de aanmelding, vragen eventueel om aanvullende informatie.
  • Kies je eigen retourmethode, pak de artikelen zoveel mogelijk in de originele verpakking in en stuur ze naar ons toe. 
  • Onze Kwekerijmedewerkers controleren de artikelen en wij verwerken de retouraanmelding. Hebben we de artikelen goed ontvangen? Dan ontvang je jouw aankoopbedrag snel terug op je rekening!

Klachten over je product?

Is er iets niet naar wens? Dan horen wij dat natuurlijk graag. Voor klachten kun je contact opnemen met de klantenservice van kantenklaarhagen.nl. Na indiening van je klacht krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Wij nemen je klacht in behandeling en je krijgt van ons binnen 14 dagen antwoord. 

Schade aan je product?

Schade dient binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling bij ons gemeld te worden.

Levering

Wij leveren in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Wij informeren je wanneer de levering plaats vindt.

Vragen?

Heb je na het lezen van het bovenstaande nog vragen? Bel of mail ons gerust en wij helpen je graag verder! Tel.: 0344 22 81 03 of [email protected]